Nike Air Pegasus Heren Nederland gaf Carroll een gepersonaliseerde wit / groene colorway voor een reguliere seizoenswedstrijd van Seahawks. ("Op dit moment zou ik graag willen denken dat ik me MJ voelde toen hij zijn allereerste Jordans kreeg," zei Carroll grapje.) Hij prees het comfort van de Nike Air Monarch IV, en vanaf dat moment flitste de schoen gestaag in de publieke belangstelling als de meest stijlvolle sportwereld (evenals straatstijlpictogrammen) het in hun kledingkast brachten. Snel, de Nike Air Monarch versterkte een unironic nieuwe rol: fashion statement.
Om mee te gaan met de vele Nike M2K Heren Nederland drops die we hebben gezien, heeft Nike Sportswear de Nike Air Force 270 uitgebracht. Een van de eerste colorways die werd uitgebracht was in de originele 'Safari' colorway die Tinker Hatfield beroemd maakte in 1987 met de Air Safari en we hebben sindsdien andere schone ontwerpen gezien. De opkomende Air Force 270 is in alle opzichten trendy, omdat hij wordt geleverd met een gegoten hiel, een hoogwaardige gesp en een geperforeerde teen die is gericht op het blootleggen van de steken en de gewrichten. Je kunt de hiel die ook op de Air Max 270 zit niet vergeten, omdat de luchtunit het comfort biedt, terwijl een binnenschoen zorgt voor een goede pasvorm. Nu, met de zomer voor de deur, laat Nike twee superschone kleuren vallen die je niet wilt laten liggen. De eerste Air Force 270 is een eerbetoon aan de klassieke Air Carnivore die oorspronkelijk in 1993 debuteerde. Hij komt gekleed in een zwart, hofpaars en donker Atomic Teal-kleurenschema. Deze Air Force 270 wordt geleverd met het originele zebra-achtige patroon dat wordt gebruikt op de middenvoetband. Het beschikt over een combinatie van Teal en Purple met details in zwart en wit.
Ik wilde een echt uniek materiaal Nike Air Force 1 Low Utility Heren Nederland om te laten zien dat we hoogwaardige materialen kunnen nemen en deze kunnen combineren met materialen die niemand ooit eerder heeft gezien om wat nieuwe opwinding te creëren. Dat is hoe het gevederde leer op de voorvoet tot stand kwam. We hebben ook hightech stretch olifantenprint op de middenvoetriem en spacer mesh rond de kraag gebruikt.