De Adidas Alphabounce Heren Goedkoop werd voor het eerst uitgebracht in 1979 en was de eerste trailschoen van de Three Stripes-merken. Nu voor 2019 lanceert het merk twee exclusieve kleuren voor dames van de Marathon Tech, een bijgewerkte versie van de vintage trailschoen.
Ik was zoooo enthousiast over deze Adidas UltraBoost Uncaged Heren Goedkoop. Ze zijn zo schattig, compact, lichtgewicht en ze hebben zelfs een coole functie die zich om de voetboog wikkelt. Ze waren het eerste paar dat ik testte en ik droeg ze gewoon rond te lopen om boodschappen te doen, en ik was zo geschrokken om het kleine lipje bij mijn achillespees ertegen te voelen wrijven! Ik heb nog steeds problemen. Ik draag ze voor korte uitstapjes, maar langer en ze worden ongemakkelijk. Ik hoop ook dat er iets in de schoen zal losraken en uiteindelijk zal stoppen met wrijven? Afgelopen week ontmoette ik een meisje dat hetzelfde paar droeg en ik vroeg haar hoe ze ze vond, en ze was het ermee eens dat ze niet comfortabel genoeg waren om te trainen, dus ze draagt ze gewoon voor boodschappen.
Het bovenwerk is zeker ook veiliger dan in eerdere Adidas Yung-96 Heren Goedkoop van de schoen. Zelfs als je met hoge snelheid hoeken afrondt, beweegt je voet niet in het gebreide bovenwerk, met name het minder rekbare brei merkbaar in de voorvoet.